Forum » Allmänna diskussioner » RealBridge på Twitch!

RealBridge på Twitch!

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund
RealBridge på Twitch!

Från ett facebook-inlägg tidigare ikväll: Tips till mina icke-bridgespelande vänner - imorgon har ni chansen att se hur en bridgematch går till - det blir en tuff drabbning mellan tanter och gubbar (HEJA TANTERNA) med livesändning på Twitch - där ni kan se och höra diskussioner vid bridgebordet.

I tantlaget spelar jag tillsammans med min favoritpartner Ia, våra lagkamrater är Suz Lemborn och Peggy. Vi har också med oss Eva Gunnarsson som mental coach och spirituell ledare.

Vi möter Nichlas Eliazohn och 3 ”gubbar” (Andreas Westman och två andra som vann sina platser i en lottning tidigare ikväll. )

För mina bridgespelande vänner - det blir nog inte någon bridge i världsklass, men förhoppningsvis en bra introduktion till den nya onlineplattformen RealBridge - en plattform som bygger ihop videokonferens och bridge i samma webbläsarfönster. Smile

Matchen pågår mellan ca kl 11 - 13:30 imorgon söndag. Häng med! https://www.twitch.tv/zohn

Dela gärna detta Facebook-inlägg om ni har vänner som är lite intresserade av vad bridge är!
Länk

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

För er som vill se hur det gick till när damlaget vann denna oerhört viktiga match så kan man se en repris här: Zohn på Twitch (tillgänglig i nån vecka eller två innan den försvinner)

Ett litet tips - när jag tittar på bridgesändningar i efterhand så brukar jag ställa in uppspelning på 1,5 gånger hastigheten (via det lilla kugghjulet). Folk låter så mycket roligare på det viset! Smile

Gubbarna ville ha revansch, så vi siktar på att ge dem möjlighet söndag 28/2!

Logga in för att kommentera