Forum » Allmänna diskussioner » Junior-VM lag Salsomaggiore

Junior-VM lag Salsomaggiore

132 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg

Sidor

Johan Grönkvist
Bild för Johan Grönkvist

Ja hyllningskören bara fortsätter till våra underbart duktiga juniorer och ledare.
Grymt spelat och underhållning har ju varit på yttersta världsklass.

Sidor

Anders Strömberg

Stort grattis till hela laget, U21, U26 och ledare har gjort en jätteinsats. Mycket imponerande och roligt att följa.

Sidor

Jan Clementsson

Jag har med stor glädje följt de 4 musketörenas strapatser i drygt 10 år. Allt ifrån de första stapplande stegen i u16-klassen i Tromsö, när det var svårt nog för alla bekänna färg, till denna grandiosa avslutning! Ni har alla utvecklats till toppspelare och er meritlista är svår att straffa. Brons i U16, guld i U21 VM+EM och avslutningsvis guld i U26!
Dessutom en fantastisk insats av det ”nya” U26-paret Abragi-Lichtenstein som utan prut gick in och stängde matchen med sina 2 avslutande set. Det bådar gott inför kommande mästerskap!
Tack för en storartad underhållning med skräckinslag som inte ens Alfred Hitchcock hade kunnat fantisera ihop!

Sidor

Carl Ragnarsson
Bild för Carl Ragnarsson

Ett mycket stort grattis till hela gänget - vilken insats ni har gjort!

Tack för god - och stundtals alltför nervkittlande - underhållning dessutom!

Sidor

Robert Larsson
Bild för Robert Larsson

Stort grattis till alla spelare och ledare! Så imponerande!

Sidor

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Wow och grattis! Jag ställer mig i hyllningskören både för guldet och rapporteringen, men måste hålla med Pernilla. Tänk på mina nerver!!

Sidor

Emma Övelius

Oerhört oerhört imponerande! Ni är så grymma! Stort stort grattis!

Sidor

Roger Wiklund
Bild för Roger Wiklund

Tack för en sällan skådad underhållning och för att vi fått följa ert grymma spel, oerhörd laginsats av spelare och ledare. GRATTIS!! 🥳🥳🥳

Sidor

Per Leandersson

Stort grattis till guldet, en fantastisk prestation. Känn stolthet, spelare, ledare och alla som varit med och bidragit. Det har varit omvälvande att följa er.

2014 i Istanbul debuterade Alex, Sanna och Erik.
2015 i Tromsö anslöt Castor till laget.
Ivar och Andreas (år?) bäst när det gäller!

Vilken härlig resa och vilken utveckling. Fryklunds utomordentliga rapporter ger ju också sken av att vissa saker inte ändrats alls.

Fortsatt lycka till!

Sidor

Johnny Blid

Stort grattis till hela laget! Ni är grymma Smile

Sidor

Marie Berg
Bild för Marie Berg

Grattis grattis grattis! 🏆 👏👏👏👏

Sidor

Logga in för att kommentera