Samarbetspartners
Förbundet
Kontakt
Stadgar
Kansli
Styrelsen
Kommittéer
Tidningen Bridge
Klubb & distrikt
Sök klubb
Välj distrikt
Bridgekurs
Funktionärsutbildning
Bra länkar
Profilering
Medlem
Sök medlem
Mina sidor
Medlemskap
Byte av klubb
Junior
MK
Populära sidor
Forum
Spelprogram
Nyheter i listform
Gamla hemsidan
Syskon
Budproblemet
Tävling
Mina tävlingar
Regler och dokument
Bridgefestivalen
Mindre rutinerade
Simultan
Ruter
Internationellt
Internationellt
Landslag
WBF World Bridge
EBL European Bridge
NBU Nordisk Bridge
SM Par
Open
Dam
Veteran
Mixed
Junior
Nybörjare
Hcp 30+
Lagtävling
Allsvenskan
Svenska Cupen
Chairman’s Cup
SM Lag Open
… Veteran
… Mixed
… Junior

Sidor
Jag skrev att jag nu har mycket bra koll. Det har jag blivit kritiserad för. Jag tar åt mig av den kritiken. Jag borde uttryckt mig på ett mer nyanserat vis. Framför allt borde jag själv ha insett att det finns olika uppfattningar hos olika personer vad man kan och bör göra. Självfallet inser jag också att juniorlandslagsledningen gör allt vad de kan för att fatta så kloka beslut som möjligt. Nu blev det olyckligtvis så denna gång att vi bara skickar ett lag. Jag tycker fortfarande att det är olyckligt att det blev på det viset. Huruvida det hade gått att hitta en bättre lösning eller ej kan säkert andra bedöma bättre än jag.
Sidor
Har stor respekt för den tid och arbete våra ledare lägger ner för oss juniorer. Har alla glömt att juniorlandslagstruppen inte hade någon kapten efter Martin under åren 2019, 2020 och 2021? Men år 2022 ställde Karl upp tillsammans med Johnny och Micke, något ingen annan var beredd att göra. Hade ni spenderat er fritid på kommunikation, arbete, läger och mästerskap för oss juniorer?
Allt jag ser är kritik och skit som tack. Tycker ledarna gör ett bra jobb och vill tacka dem alla här offentligt på forumet. Ett stort tack till Karl som tagit emot kaptenens roll när ingen ville/vågade fylla Martins stövlar. Tack även till de otroligt duktiga samt rutinerade spelarna, Johnny och Micke, som tagit an U26 och U21 lagen. Dessa ledare har mitt fulla förtroende.
Sidor
Snyggt Erik!
Det är bara de som gör något som kan få positiv och negativ kritik.
Sidor
Efter all moderering är den här tråden omöjlig att få något sammanhang i. Man anar en hund begraven…
Sidor
Hej!
Så ledsen att jag behövt moderera i denna tråd så det uppfattas som svårt att följa diskussionen. Jag vill bara informera om att jag haft samtal med de personer vars inlägg jag modererat, och har deras förståelse.
De inlägg jag tagit bort har inte direkt haft med kärnfrågan att göra så jag tror inte du missat något.
Mvh Suz Lemborn
Sidor