NYA FALKENBERGSVECKAN 14-19 juli

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Suzanne Lemborn
Bild för Suzanne Lemborn
NYA FALKENBERGSVECKAN 14-19 juli

Välkomna till Falkenbergsveckan!
Läs allt om upplägget med tävlingar och workshops på vår egen hemsida:
www.falkenbergsveckan.se
Varmt välkomna!

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Jag tycker det skulle vara väldigt roligt om Falkenbergsveckan kan få komma tillbaka till att bli årets trevligaste och roligaste bridgevecka så som det en gång var.
Jag tycker det är fantastiskt roligt att makarna Lemborn har tagit tag i detta och nu ger allt (och lite till) för att veckan skall bli lika bra som den en gång var.
Falkenberg är i mitt tycke Sveriges sommarstad nummer ett. Många fina restauranger, Sveriges längsta badstrand (sandstrand) samt andra fritidsaktiviteter så som Minigolf, Boule osv.

Förra året så var det dessutom ett rejält lyft uppåt vad det gäller spellokalen som nu är stor och rymlig. Att den dessutom ligger så centralt det är möjligt (alldeles vid torget) med många fina parkeringsplatser alldeles utanför dörren till Bridgelokalen är andra positiva saker.

Jag hoppas och tror att folk kommer att vilja ge Falkenberg en chans att åter bli bridgeveckan man inte vill missa.
Men det krävs att det blir uppslutning för i annat fall så kommer den dö ut precis på samma sätt som alla andra bridgeveckor har gjort de senaste 15-20 åren.

Ett stort lycka till med Falkenbergsveckan 2018.

/Mikael Westerlund

Logga in för att kommentera