Forum » Inbjudningar till tävlingar, bridgeveckor och bridgeresor » Uppsalabridgen bjuder in till Onlineliga RealBridge - torsdagar april-maj

Uppsalabridgen bjuder in till Onlineliga RealBridge - torsdagar april-maj

1 inlägg / 0 nya
Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund
Uppsalabridgen bjuder in till Onlineliga RealBridge - torsdagar april-maj

Jag vet att jag är lite tjatig, men vi tänkte se om intresse finns för ytterligare en kort liga under försommaren! Smile

Vi har nu två omgångar kvar av vår mars-liga, där 26 lag deltar i 4 divisioner. Jag tycker själv att det är väldigt kul att vi spelar samma brickor i samtliga divisioner, så man själv får en chans att se hur elitspelarna bjudit och spelat på intressanta brickor!

Vi anlitar också Thomas Andersson för att samla alla resultat i hans fantastiskt fina resultat-service, där man får ytterligare chans till brick-analys!

Ny liga startar torsdag 7 april, och spelas över 5 tillfällen med långt påsklov!

Anmälningslänk Onlineligan
Upp till 8 spelare per lag, och man får plocka in inhoppare vid behov.

Mer information om upplägg och anmälan finns här!

Serien spelas över 5 omgångar, vid följande tillfällen:
Omg 1 - Torsdag 7 april
PÅSKLOV torsdag 14 april
PÅSKLOV torsdag 21 april
Omg 2 - Torsdag 28 april
Omg 3 - Torsdag 5 maj
Omg 4 - Torsdag 12 maj
Omg 5 - Torsdag 19 maj

Sista dag för anmälan sön 3 april.

Startavgiften är 200 kr per lag och match, vi spelar 2*12 brickor per match, första halvlek startar 18:30, andra halvlek 20:10.

Vi tror och hoppas att detta kan vara ett bra komplement till livespelet - där man får chans att spela med, och mot bridgevänner från hela Sverige!

Vår förhoppning är att vi kan få ihop 2-4 divisioner, där lagen delas in efter förmodad spelstyrka (divisionsindelningen görs utifrån ett snitt på lagmedlemmarnas rankingpoäng). I våra tidigare serier har vi haft allt från elitlag, till nybörjarlag, så tro mig när jag säger att ALLA är välkomna! Smile

Frågor och funderingar? Hör av er till mig på 0702-25 26 16, eller skicka ett mail till linnea.edlund@gmail.com

Har ni inte testat RealBridge tidigare så hör av er, så bjuder jag på ett gratis provtillfälle!

Välkomna!!