Forum » Allmänna diskussioner » Hjälp tack!

Hjälp tack!

6 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund
Hjälp tack!

Jag vill bara gå in här för att se hur det går för mina vänner och min släkt i tävlingarna under Ölandsveckan. Men jag lyckas inte hitta dessa resultat. Jag har försökt med ”Frisökning” vilket inte fungerade alls.
Vad gör jag för fel? Och hur skall jag göra?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Dan Bylund
Tommy Andersson
Bild för Tommy Andersson

En samlad bild finns på
Ölandsveckan

Mikael Westerlund

Tack för hjälpen.

Finns det någon chans att ni även kan tala om hur ni hittade det här så jag vet nästa gång jag vill följa en tävling?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Carina Wademark
Bild för Carina Wademark

När det gäller guldtävlingar rekommenderas startsidans ruta guldtävlingar, i annat fall får man lämpligen gå till arrangerande klubbs sida.

Mikael Westerlund

Carina Wademark skrev:

När det gäller guldtävlingar rekommenderas startsidans ruta guldtävlingar, i annat fall får man lämpligen gå till arrangerande klubbs sida.

ok tack. Fast när jag skrev inlägget här så fans det ingen länk i rutan för Guldtävlingar, men det gör det nu så det är lugnt nu.

Men annars tycker jag det är lite dåligt eftersom man ju aldrig vet vilken klubb det är som arrangerar?
Som Ölandsveckan nu t.ex. När det inte fanns en länk i rutan för Guldtävlingar så hade i alla fall inte jag någon aning om vilken klubb det är som arrangerar denna?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Logga in för att kommentera