Forum » Allmänna diskussioner » Helt dött på forumet!

Helt dött på forumet!

5 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Anders Lundqvist
Bild för Anders Lundqvist
Helt dött på forumet!

Är det hettan eller systemkollaps? Worry

Lars-Åke Larsson

Troligen lite av varje… ;-)

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Själv har jag mer eller mindre tröttnat eftersom bridgespelare verkar helt sinnesslöa att ta till sig självklarheter om de utspelar sig mer än två meter från ett bridgebord.

Jag påpekade på forumet bristen av rapportering från Vanderbilt, som är en av världens största bridgeturneringar med ett 20-tal deltagande svenskar, och reaktionen var ungefär ”har du provat Google”. Ingen reaktion från förbundet.

Jag påpekade att det saknades kommentatorer på BBO när mer än 1000 personer tittade på den avgörande matchen i SM-lagfinalen och folk skrev på forumet ungefär: ”Gud vad du gnäller” och ”det är väl bra som det är”. Ingen reaktion från förbundet.

Björn Ohlsson

De tio första åren som jag påpekade att publiceringen av LK:s domar var sen så hoppades jag på bättring …

/B

Lars-Göran Larsson

Ni får väl vända er åt annat håll (fast med nya fräsch ämnen kanske). Kandidater kan var Pastorn och Catharina bla, kanske? Jag har inte facebook eller vad det heter men nog ska man kunna hitta nån hashtag? touchmetoo eller liknande; medvetenrevoke - vad vet jag.

Senaste från bridgeborden är att på var tjugonde giv spelar spelföraren från fel hand. Snabbt som ögat påpekar träkarl felet (som är cementerat), men nog har de spelat ut från ”rätt” hand innan jag hunnit blinka. Hmm, börjar att bli gammal, trög och trött (och ger fäen i saken).

Rudenståhl, var e du? Min blivande och vardande lagkompis. Gör ett inlägg. Nog brukar du snubbla nånstans mellan raderna.

Logga in för att kommentera