Upprop

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Lars-Göran Larsson
Upprop

Jag vill ha medhåll! Detta är ett upprop till alla, liksom jag, som inte kan ta ansvar att komma i tid till lagmatcher. Det hjälper inte att jag spelar dubbelt så fort som motståndarna. TL och jury ger mig ändå VP-avdrag för sen ankomst, fastän jag stressat motspelarna att bli klara i tid. Orättvist är vad det är. Det är ju mammas fel att jag är en slarver, inte ska jag behöva lida för det. Devil

Johan Sylvan

Konstruktivt och oerhört humoristiskt inlägg Lars-Göran. Jag utgår från att du försöker ironisera över min tråd tidigare. Min avsikt med den var (om du hade bemödat dig att läsa HELA tråden(och dessutom är läskunnig) ENBART ett försök att få utrett vilket ansvar man som spelare bör ta för att om möjligt slippa bestraffning vid oförutsedda händelser, speciellt om man bara har någon dag på sig att för ett helt lag planera och beställa resa/hotell. Vet inte hur många gånger jag påpekade att vi oavsett utgången redan hade överlåtit en ev. finalplats till de värdiga vinnarna. Så småningom fick jag också besked av TK, kunde givetvis frågat dem direkt men trodde i min enfald att det kunde vara av allmänintresse därav den tråden.
Om jag missuppfattat dig och det var något annat du gjorde dig lustig över ber jag om ursäkt, förutsätter att du berättar oavsett så det inte blir några ytterligare missförstånd.
Mvh och ha en bra sommar
Joppe

Logga in för att kommentera