Forum » Allmänna diskussioner » Streama bridgespel

Streama bridgespel

3 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Erik Sjöstrand
Streama bridgespel

Jag har gjort debut som ”streamer” och har börjat streama när jag spelar bridge på BBO. En vän till mig som håller på att lära sig bridge noterade att det inte fanns så många bridgestreamers (om man jämför med till exempel Schack och Go), så jag tänkte att jag kunde försöka fylla den luckan.

I början kommer jag att spela med och mot robotar, men hoppas kunna gå över till riktigt motstånd senare. Jag inriktar mig mot nya spelare, så det kanske inte är särskilt nyttigt för så många här men vem vet Smile Kanske vet ni om någon som skulle vara intresserad? https://www.twitch.tv/letsplaybridge

Att titta på när andra spelar olika former av datorspel har blivit vädligt populärt, framför allt bland ungdomar, så jag tänker att detta är ett medium värt att prova. Just nu har jag sänt två gånger, och dessa finns arkiverade på länken ovan (kommer också dyka upp på YouTube så fort jag får tummen ur). Mycket nöje!

Po Sundelin

Det låter spännande. Beskriv gärna hur man knappar sig vidare när man tagit sig till Twitch. (Jag hittade inga passande rubriker).

Erik Sjöstrand

PO Sundelin skrev:

Beskriv gärna hur man knappar sig vidare när man tagit sig till Twitch.

Länken ovan fungerar ifall jag sänder live (men det gör jag inte just nu, tänkte dock sända ikväll runt 19 om någon vill titta). För att se arkiverade videor kan man klicka på knappen ”Videos”. Det går också att använda denna länk: Länk till videoarkiv

Logga in för att kommentera