Forum » Allmänna diskussioner » Micke rapporterar 12 - Är Fredin med i damlaget

Micke rapporterar 12 - Är Fredin med i damlaget

33 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg

Sidor

Tomas Brenning

Bo Gullefors skrev:

Skall nu verkligen Peter Fredin behöva påminnas om en dålig bricka som hände för 19 år sedan? Innebär det att Kathrine Bertheau också kommer att påminnas om den olycksaliga brickan mot amerikanskorna om 19 år, dvs år 2035.

Om 19 år kommer vi fortfarande att tala om The Fredin Double medan Kathrines lilla miss kommer att vara glömd nästa vecka.

Sidor

Johan Wahlberg

Micke Melander skrev:

Hej alla,
Till att börja med ber jag om ursäkt om jag trampat någon eller några på tårna. Fakta ska så klart om möjligt vara så korrekt som möjligt när man skriver, vilket inte alltid är det allra enklaste, speciellt inte när de är typ 20 år gamla och inte finns bevarade elektroniskt och tiden är knapp.

Vid samtliga internationella tävlingar där jag rapporterat har jag gjort det på min egen fritid och semester, då det kunde erbjuda våra svenska medlemmar lite extra. Härmed avbryter jag det hela och någon annan som känner sig manad får ta vid* eftersom mina rapporter anses vara alltför stötande och förolämpande.

Over and Out från Wroclaw för min del,
Micke

*Detta naturligtvis sett ur synvinkeln att det hela är något förbundet alls ska hålla på med.

PS! Jag kommer självklart korrigera felaktiga fakta i artikeln.

Jag inser att jag sköt mig själv något i foten. Naturligtvis borde jag ha inlett med att dina rapporteringar överlag är uppskattade vilken även flera personer här på forumet har gett uttryck för. Så fortsätt gärna rapportera.

Men nog borde väl även du, liksom våra landslagsspelare, tåla lite kritik?

Sidor

Logga in för att kommentera