Om Skara BS

Medlemsavgiften är f.n. 400 kr/år varav 50 kr går till Skara BS. 280 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (SBF) och 70 kr/år till Västergötlands Bridgeförbund. Avgifterna betalas samlat in till SBF under juni-juli varje år.
Stödmedlemskap i Skara BS kostar 50 kr/år

• 50 kr för medlem i klubb ansluten till SBF. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 70 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till SBF.
  • Vid simultantävlingar debiterar SBF en extra avgift om 10 kr. Denna avgift står Skara BS för, för sina medlemmar och stödmedlemmar.
  • Bordsavgifterna kan numera betalas via Swish till konto 123 168 70 86

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.
    Spelare uppmanas i görligaste mån följa rondtiden som visas på filmduken.
    Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm ej själva.