Här ges möjlighet att ta ett par minuter efter spelad bicka, för att gå igenom budgivning, spelföring och försvarsspel.
Vi spelar eventuellt färre brickor än angivet.
Vi kommer att pausa tips o trix kursen en stund nu. Skulle vara jättebra om ni även försöker hjälpa till att försöka få ihop deltagare till en nybörjarkurs. Kurs kommer då starta så fort vi fått ihop tillräckligt med deltagare.
Då inget intresse för spel HighLow finns beslutade styrelsen idag att lägga ner den tävlingsformen. Det kommer att spelas vanligt torsdagsspel även första torsdagen i månaden .
Vi kommer under våren köra några kursdagar + spel High and Low.
Detta kommer att ske på torsdagar och man anmäler sig själv på hemsidan. För mer info kontakta Ulf Westlin.
Speldag söndag pausas.