Om Lidingö FLP

Välkommen till Föreningen Lidingö Pensionärsbridge.

Vi spelar 24-brickors partävling varje tisdag 12.00 (med undantag för jullov och helgdagar). På tisdagar är det barometer. Då spelar vi i regel i två grupper.

Startavgiften är 80 kronor. Kaffe och kaka ingår i startavgiften.

Alla är välkomna! Medlemskap i Sveriges Bridgeförbund erfordras dock. Icke medlem som inte tidigare prövat tävlingsbridge kan dock få spela enstaka tävling.

Föranmälan är inte nödvändig. Spelare, som ska delta i en tävling, skall dock vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för att tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.

Spellokal är Föreningsgården i Larsbergs Centrum. Föreningsgården ligger i Larsbergs Centrum på Larsbergstorget mitt emot parkeringsgaragets utgång för gående. Bredvid Nordic Wellness.

Adress: Larsbergstorget 9, 181 39 Lidingö.

Till Larsbergs Centrum kan man åka kollektivt med Lidingöbanan (hållplats Larsberg) eller buss 221 (hållplats Larsbergsvägen).

Systerklubben Lidingö BK har barometertävlingar på måndagkvällar 18.00 i samma lokal.

Frågor kan ställas till Peter Gavatin, 070-521 60 29

Välkomna!