Om Löddeköpinge BS

Vi spelar bridge torsdagskvällar och träffas på Norreheds Dagcentral på Bagerivägen 13 i Löddeköpinge. Vi startar kl 1800 och 1745 skall Du vara anmäld och registrerad för spel. Därför måste Du komma senast kl 1730!!
Du skall vara medlem i Svensk Bridge och är Du det inte så hjälper vi till med anmälan!
Spelavgift för en spelkväll är 25:- Du som besöker oss regelbundet ber vi att sätta in 250:- på vårt bankkonto i Sparbanken Skåne;
Clearing nr 8313-9, konto nr 74 165 741-5. Kolla på Din bank så formatet stämmer med nollor och streck etc.
Då erhåller Du ett bevis med 10 spelkuponger, vilka bockas av efterhand vid deltagande. Har Du inga spelkuponger löser Du detta enklast genom att swisha någon kompis och använda dennes spelkuponger.
Vänmedlemmar skall betala 50:- per år för att ha möjlighet att få pris i våra pristävlingar.
Vårt spelprogram har Du också här på vår hemsida!
Har Du ingen partner och vill spela hos oss - tala om detta på vår
klubb mail: loddebridge@gmail.com så vidarebefordrar vi Ditt mail till medlemmar och vän medlemmar hos oss .
Övrig kontaktinformation och adresser finner Du på vår kontaktsida.
Välkommen!

• ## Ändra personliga uppgifter ##