Heja alla spelare, glöm inte heja på de vdb spelare som spelar sm nybörjare, lite svårt att läsa ut när man läser startlistan 🙏🌸🩷 minst två par har jag hittat 😂
Heja alla spelare, glöm inte heja på de vdb spelare som spelar sm nybörjare, lite svårt att läsa ut när man läser startlistan 🙏🌸🩷 minst två par har jag hittat 😂
Ja det var lite svårt att hitta par från vårat distrikt , när alla i startlistan står att dom är från Bohuslän :)…
Men jag kommer länka detta också , så man lätt kan följa och Heja på våra spelare i denna tävling
Ja det var lite svårt att hitta par från vårat distrikt , när alla i startlistan står att dom är från Bohuslän :)…
Men jag kommer länka detta också , så man lätt kan följa och Heja på våra spelare i denna tävling
Tack Jerry för att du alltid håller ordning på oss
lycka till i mix 🙏🩷
Tackar tackar.

Även om det inte höll hela vägen, stort grattis till Bronset Peggy och Eva.
/Nina och Claes
Tack 🙏
Med en bricka kvar var vi fyra så vi är nöjda 🩷 så himla kul
Stort Grattis till bronset Peggy och Eva, det var snyggt spelat!
Sen ett tack till Jerry för rapporteringen från festivalen, det är ömsom vin och ömsom vatten i resultaten men alltid kul att följa
Ett väldigt kul initiativ!
Pontus