Om Hallsbergs BK

Hallsbergs Bridgeklubb

Välkommen till Hallsbergs Bridgeklubb i Hallsberg.
Här spelar vi bridge i klubbens egna lokaler på Västra Storgatan 3.

Vi håller såväl spel, tävlingar och kurser för både nybörjare och vana bridgespelare.

Under höst och vår har vi partävlingar 3 dagar i veckan med handikapp.
- Måndagar, spelstart kl. 18:30
- Tisdagar, spelstart kl. 14:00
- Torsdagar, spelstart kl. 18:30

Medlemsavgiften är f.n. 370 kr/år varav 30 kr går till Hallsbergs BK. 340 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Örebro läns Bridgeförbund. Avgifterna betalas samlat in till FSB under juni-aug varje år.

• 40 kr för medlem i klubb ansluten till FSB. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 95 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till FSB.
  • Vid simultantävlingar debiterar FSB en extra avgift om 10 kr. Denna avgift tillkommer på spelavgiften.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för att tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.
  • Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm ej själva.

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida. Där kan Du också hitta
    information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.

Klicka på ’Mina sidor’ högst upp så kommer du till Svenska Bridge förbundets sida med dina uppgifter (OBS Du måste vara inloggad).
Saknar du inloggning kan du ta kontakt med klubbens webbansvarige på monica.daveborn@telia.com eller bridge förbundet på kansliet@svenskbridge.se