Jag gjorde ett försök att se finalen i efterhand, men fick upp följande info.
Så jag använde sammanställningen per segment istället för att titta. Men dom är alla delvis felaktiga (gammal bugg). Så jag har rättat dom och dom finns tillfälligt här.
Buggen rapporterad till BBO.
Sammanställningen på sidan och dom individuella filerna är ok.
/Björn

Hej Björn!
Jag vet inte var du hittat din länk, men scorekort och IAF för alla segment finns här: http://www.svenskbridge.se/svenska-cupen-2020/iaf
Jag testade igenom länkarna där och de verkar peka rätt.
Matcherna spelades alltså inte som vugraph - utan som ”vanliga öppna lagmatcher”.
Jodå det är samma ställe. Det är inget fel på länkarna till BBO sidorna. Problemet är sammanställningen (LIN) som inte stämmer med resultatet på sidan. Ladda ner sammanställningen och titta på den med någon läsare, t.ex. NetBridgeVu. Man ser direkt att scoren är fel. T.ex. i segment 1 har brickorna 3, 14-16 blivit svängda. Som jag skrev tittar man på dom individuella brickorna blir det rätt. Jag har fått ett ärende nummer från BBO. Vi får se hur lång tid det tar innan dom fixar det…
/Björn
Fär att göra det hela tydligare.
Exempel: Segment 1.
Länk till sidan med översikten (korrekt).
Länk till den nedladdningsbara sammanställningen. (felaktig)
Läser man sen filen med t.ex. NetBridgeVu så ser man att poängen inte stämmer med översikten och att orsaken är att resultaten på bricka 3, 14-16 har hamnat på fel bord. Den här typen av fel finns i alla segment.
/Björn
BBO har bekräftat att det är en bugg. Fick detta svar:
”Hello Björn
Thanks for reporting, it is a bug.
We have alerted BBO tech department, they will look what have caused it and
hopefully be able fix.
Thanks again : )”
/Björn
BBO har nu rättat buggen.