Forum » Allmänna diskussioner » Bermuda Bowl 2019, kommentarstråden.

Bermuda Bowl 2019, kommentarstråden.

126 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg

Sidor

Lars-Göran Larsson

Det där gäller ju spelarna vid bordet. Vi här kan ju dryfta både bra och dåliga ”konstigheter” som vi upplever det och resonera om saken, sedan lära sig eller bara ha utbyte av det också (utöver njutningen att se tjejernas spel).

Sidor

Petter Fryklund

Lite typiskt för spelet tycker jag det är att vid ena bordet bjöd de våra 3NT lite hårt, spelade bra och gick bara en bet. Kompisarna betade 1NT.

Sidor

Mikael Grönkvist
Bild för Mikael Grönkvist

Petter Fryklund skrev:

Lite typiskt för spelet tycker jag det är att vid ena bordet bjöd de våra 3NT lite hårt, spelade bra och gick bara en bet. Kompisarna betade 1NT.

Nja, det var till och med lite bättre än så Smile 3NT gick till och med hem (även om spelet på BBO tydde på bet i 3NT och hemgång i 1NT).

Sidor

Peter Swensson

Magnus Eriksson skrev:

Fantastiskt lir av tjejerna.

Och då skall det fokuseras på tokiga brickor????

Jag bara undrar……….

Häng i nu hela vägen i morgon.

De tål att det snackas lite skit, det hör liksom till att några som inte vet vad de pratar om fokuserar på fel saker. Det kallas åskådare i annan sport, bara att vänja sig…

De vet ju att alla vill att de skall vinna! Se till att visa fullt stöd i alla kommunikation med dem!

Voodoo hela kvällen nu på ny inköpa kinadockorna, blir min prio. Jobba in fin metall nu!

Sidor

Magnus Eriksson

Attans vad stabilt de lirar.
Häng i nu.
De är tröttare.
Och vilken press har inte kinesiskorna(1miljard) Smile

Sidor

Logga in för att kommentera