Bridge-TV

8 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Britt-Marie Warborn
Bild för Britt-Marie Warborn
Bridge-TV

Har Bridge-TV försvunnit från hemsidan.
Jag tycker att Mikael Rimstedts Vinkelskvis borde finnas med Mikaels tankar om hur han planerade spelet ska kunna hittas på hemsidan.

Per Leandersson

Hej Britt-Marie!

Bridge-TV ligger på is just nu men kan så klart uppstå när som helst. Senast kom det dock in väldigt få frågor men kanske var marknadsföringen inte tillräcklig.

När det gäller Micke skvis håller jag med dig att den borde vara på hemsidan. Jag är inte rätt man att lösa det tekniska men ska försöka lösa din önskan. Här kan du se videon:

/Per

Carina Wademark
Bild för Carina Wademark

Knappen på startsidan är inte kvar med minisajten finns kvar Bridge-TV.

Dan Bylund

Snygg skvis! Men nog borde öst ha sett den komma och singla spader kung i ett tidigt skede? Nu hade säkert Micke sniffat rätt ändå för med 2236 ter sig kanske just ruter ut från tre hackor än mindre lockande än från aktuell hand.

Matias Rohrberg

Håller med dig Dan

Men ofta får man i såna situationer ganska mycket information av svaga handens längdmarkeringar, för hen kommer oftast markera ärligt så den starka handen (som ska ta försvarets stick) kan saka rätt. Tror Micke hade löst den oavsett med andra ord.

Snygg skvis, men frågan är om det inte oddsmässigt är bättre att bara maska (speciellt när man ändå stjäl en ruter på bordet i stick 3 och därmed går bet om ruterutspelet var från 5-k?). Men vad gör man inte för att ge Janne sin Winkelskvis? Heart

Johan Sylvan

Känns som om både skvisen o masken är ca 99 %
men vackrare med skvisen förstås
Men visst Ö kan ha KJxx - Axxx A/Kxxxx

Mats Pettersson

Men är det inte, som Danskarna säger, en Strip skvis? Om inte vad är skillnaden?

Dan Bylund

Mats Pettersson skrev:

Men är det inte, som Danskarna säger, en Strip skvis? Om inte vad är skillnaden?

Ja, en riktig winkle blir det väl bara om ess och kung i klöver byter plats, eller?

Logga in för att kommentera