Har Bridge-TV försvunnit från hemsidan.
Jag tycker att Mikael Rimstedts Vinkelskvis borde finnas med Mikaels tankar om hur han planerade spelet ska kunna hittas på hemsidan.
Bridge-TV
3 aug 2019 kl 19:20
Bridge-TV
Samarbetspartners
Förbundet
Kontakt
Stadgar
Kansli
Styrelsen
Kommittéer
Tidningen Bridge
Klubb & distrikt
Sök klubb
Välj distrikt
Bridgekurs
Funktionärsutbildning
Bra länkar
Profilering
Medlem
Sök medlem
Mina sidor
Medlemskap
Byte av klubb
Junior
MK
Populära sidor
Forum
Spelprogram
Nyheter i listform
Gamla hemsidan
Syskon
Budproblemet
Tävling
Mina tävlingar
Regler och dokument
Bridgefestivalen
Mindre rutinerade
Simultan
Ruter
Internationellt
Internationellt
Landslag
WBF World Bridge
EBL European Bridge
NBU Nordisk Bridge
SM Par
Open
Dam
Veteran
Mixed
Junior
Nybörjare
Hcp 30+
Lagtävling
Allsvenskan
Svenska Cupen
Chairman’s Cup
SM Lag Open
… Veteran
… Mixed
… Junior

Hej Britt-Marie!
Bridge-TV ligger på is just nu men kan så klart uppstå när som helst. Senast kom det dock in väldigt få frågor men kanske var marknadsföringen inte tillräcklig.
När det gäller Micke skvis håller jag med dig att den borde vara på hemsidan. Jag är inte rätt man att lösa det tekniska men ska försöka lösa din önskan. Här kan du se videon:
/Per
Knappen på startsidan är inte kvar med minisajten finns kvar Bridge-TV.
Snygg skvis! Men nog borde öst ha sett den komma och singla spader kung i ett tidigt skede? Nu hade säkert Micke sniffat rätt ändå för med 2236 ter sig kanske just ruter ut från tre hackor än mindre lockande än från aktuell hand.
Håller med dig Dan
Men ofta får man i såna situationer ganska mycket information av svaga handens längdmarkeringar, för hen kommer oftast markera ärligt så den starka handen (som ska ta försvarets stick) kan saka rätt. Tror Micke hade löst den oavsett med andra ord.
Snygg skvis, men frågan är om det inte oddsmässigt är bättre att bara maska (speciellt när man ändå stjäl en ruter på bordet i stick 3 och därmed går bet om ruterutspelet var från 5-k?). Men vad gör man inte för att ge Janne sin Winkelskvis?
Känns som om både skvisen o masken är ca 99 %
men vackrare med skvisen förstås
Men visst Ö kan ha KJxx - Axxx A/Kxxxx
Men är det inte, som Danskarna säger, en Strip skvis? Om inte vad är skillnaden?
Ja, en riktig winkle blir det väl bara om ess och kung i klöver byter plats, eller?