Om Svedala BK

Välkommen till Svedala bridgeklubb!

Vi spelar 1-rondstävlingar

• måndagar kl. 18.30 i Aggarpshallen, Svedala

• tisdagar kl. 12.00 i Aggarpshallen, Svedala (för pensionärer)

• torsdagar kl. 13.00 i Aggarpshallen, Svedala (för pensionärer)

Måndagar finns kaffe och kaka att köpa
Tisdagar tar ni med egen fika
Torsdagar finns kaffe och kaka att köpa

Medlemsavgiften är f.n. 440 kr/år varav 20 kr går till Svedala BK. 420 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Skånes Bridgeförbund. Avgifterna betalas samlat in till FSB senast sista augusti varje år. Inbetalningskort medföljer tidningen Bridge.

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd(sido)medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som
medlemskapet i hemmaklubben. Att vara stödmedlem i Svedala BK kostar 20 kr/år och det löser man på klubben.

Vi vill gärna att man köper spelbiljetter och använder som betalningsmedel vid spel på Svedala Bridgeklubb.
Spel kostar 25 kr per speltillfälle och biljetter kan köpas i ark med 10 st som kostar 250 kr. Sätt in 250 kr för 10 eller 500 kr för 20 spelbiljetter. Så snart pengarna kommit in så får du dina biljetter och kan använda dem som betalningsmedel för allt spel inom Svedala Bridgeklubb.

Konto för inbetalning
Swedbank 8214-9 924 035 572-8. Överföring eller insättning till detta konto. (Obs! Inte Bankgiro!)
Eller
Swish till 1232162493
Kom ihåg att skriva ditt namn på inbetalningen!

• 65 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till SBF.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.
  • Vi har ingen partnergaranti, men hjälper gärna till med partnerförmedling.
    Måndagar och torsdagar
    — Sven Gerdtsson, 040-44 70 79 eller 0708-32 44 79
    Tisdagar — Anders Fransson, 040-44 60 74 eller 0703-48 60 74

Klicka på Svensk Bridge i menyn (blå knapp). Där väljer Du Medlem och sedan Mina uppgifter (OBS Du måste vara inloggad). Du hittar dina inloggningsuppgifter på ditt medlemskort.