Om Strömstads BK

Välkommen till Strömstads Bridgeklubb

Du bör fortfarande tänka på att hålla avstånd
Du ska inte ha några förkylningssymptom

Vårt Bridgecafé är alltid öppet. Här kan Du köpa kaffe, te och andra drycker. Du kan också köpa korv m bröd samt bullar/ kakor. Allt till
humana priser.

Medlemsavgiften är f n 360 kr/år. Avgiften betalas till SBF under sept-aug varje år via det inbetalningskort Du får med medlemstidningen.

• 50-70 kr fr o m 2022 för medlem i klubb ansluten till SBF. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 50 kr extra för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till SBF.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.