Om Sthlms-Polisens BS

VÄLKOMNA!

Stockholmspolisens Bridgesällskap startade sin verksamhet redan 1941 och är troligen Stockholms äldsta bridgeklubb.—

Vi spelar helgfria onsdagar kl. 17.00 i Polishusets matsal Plommonträdet. Ingång sker från polishusparken, Norra Agnegatan 35 på Kungsholmen.
Föranmäl gärna senast kl 12.00 speldagen till johan.dahlin@polisen.se
Eftersom lokalen ligger i ett polishus är inpasseringskontrollen nödvändig. Var därför i god tid och medtag giltig legitimation.

Bordsavgiften är 50 kr. Vid simultantävling 60 kr. Kaffe eller te ingår. Medtag egen förtäring om så önskas. Juniorer betalar halv avgift.
Vissa tävlingar t ex KM-par kräver medlemskap i klubben. Årsavgiften är 50 kr som kan betalas på plats till vår kassör Börje Karlsson.

Föranmälan om deltagande till vissa tävlingar sker på utlagd lista eller till Börje Karlsson, mobil 070-642 50 34 eller Christer Thunvik, mobil 073-750 03 69.