Om SPF Havsvinden i Åhus

Välkommen till SPF Havsvindens Bridgeklubb i Åhus.

Vi har par tävlingar med handicap för såväl rutinerade spelare som Dig som är ny och intresserad av att tävla.

Medlemsavgiften är f.n. 420 kr/år, som är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Skånes Bridgeförbund. Avgifterna betalas enskilt av varje medlem in till FSB under juni-juli varje år.

Förutsättningen för spel i klubben är medlemskap i SPF Havsvinden, Åhus
eller medlem i annan bridgeklubb ansluten till FSB.
Stödmedlemmar 50kr/år.

• Kostnaden är för närvarande 50 kr per speldag, men kan variera vid enstaka tillfällen.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 15 minuter före start. Detta för att tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.
  • Vi kan ta emot 20 par / tillfälle.