Om Karlskoga BK

Välkommen till Karlskoga Bridgeklubb.

Medlemsavgiften är f.n. 380 kr/år (till SBF) + 50 kr/år (till Karlskoga BK)
Avgiften betalas in till SBF under juli-augusti varje år. Avgiften till klubben betalas till kassören.

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd(sido)medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som medlemskapet i hemmaklubben.

Speltillfällen

• Måndag kl 13.00 (september t o m juni).
  • Tisdag kl 18.00 (september t o m juni).
  • Torsdag kl 18.00 (september t o m juni).

• 40 kr (kaffe ingår) för medlem i klubb ansluten till SBF. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 15 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.
  • Vill Du vara säker på att få spela måste Du föranmäla Dig. Det är möjligt att anmäla sig som reserv om det skulle komma avanmälningar. Du anmäler dig till Catarina Dahlin .

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida. Där kan Du också hitta information om tävlingsformer, handikappregler, mästarpoäng m.m.

Klicka här. Logga in. Klicka på fliken Redigera.