Forum » Allmänna diskussioner » Spelprogram i fickformat för bridgefestivalen

Spelprogram i fickformat för bridgefestivalen

10 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund
Spelprogram i fickformat för bridgefestivalen

**** REDIGERAT - Denna forumtråd skapades 2016, för att hitta årets version så får du gå till årets inlägg. :)*** *

Tjipp på er!

Efter att ha lyckats med att dubbelboka mig på sidotävlingarna i bridgefestivalen vid ett flertal tillfällen fick jag för ett par år sedan nog och gjorde ett litet spelprogram i fickformat för att försöka hålla reda på vilken tävling jag skulle spela med vem. (Tydligen finns det liknande hjälpmedel för damer som skall hålla reda på vilka kavaljerer de lovat en dans, då kallas det danskort!)

Jag brukar dela ut några till mina klubbkamrater i Uppsala, men förra året var det så många som ville ha så mina utskrifter tog slut. Så om det är fler som vill ha i år så får ni skriva ut själva.

För att få den i lagom storlek på min skrivare på jobbet så skriver jag ut ”2 exemplar per sida, dubbelsidigt, liggande”, viker ihop och klipper isär, så blir det två program per a4:a och lagom storlek att lägga ihop med deklisar.

Filer för nedladdning:
2016 - 2 per ark (pdf)

2016 - 1 per ark (pdf)

2016 - Excelfil för den som vill anpassa till sin egen skrivare

Vi ses i Örebro! Smile

Bo Gullefors
Bild för Bo Gullefors

Tack! Trevligt initiativ!

Christer Swenson

Instämmer !!

Åsa Andersson
Bild för Åsa Andersson

Så bra! Och vad generöst att Du delar med Dig!
Tack!

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Nu har jag uppdaterat även årets program.

Vill man printa ut själv (jag rekommenderar återigen 2 sidor per ark för att få dem i lagom storlek) så finns de här:
* 2017 - PDF
* 2017 - Excel

Om det (mot förmodan?) finns någon som inte ska spela Chairman’s så har jag en lucka att fylla på lördag eftermiddag/kväll. Smile

Ses i Örebro!

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Och här kommer årets uppdatering. Som vanligt rekommenderar jag utskriftsvarianten dubbelsidigt, 2 ark per sida. Smile

2018 - PDF
2018 - Excel

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Dags för den fjärde upplagan av danskortet!

Utformningen är precis lika som tidigare, och de små förändringar i årets schema är framförallt att silvertävlingarna blivit en rond kortare (40 brickor) och således slutar en kvart tidigare. I och med det har man också flyttat lite på den ordinarie pausen. Och på tisdagen blir det lite extra mästarpoäng för att fira att bridgefestivalen fyller 20!

Alla nyheter för årets festival hittar ni här

2019 - Spelprogram som PDF

2019 - Spelprogram i Excelformat

Göran Hammarström

Tackar. Snyggt!

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Äntligen dags för en riktig bridgefestival igen - och alltså då också läge att väcka den här gamla tråden till liv!

Lite nyheter även detta år! Årets samlade nyheter finns listade här!

Filer för nedladdning
2022 - 2 per ark (pdf)
2022 - 1 per ark (pdf)
2022 - Excelfil för dig som vill anpassa själv!

Vi ses i Örebro! Heart Sun Party

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Festivalen närmar sig med stormsteg!

Här kommer årets danskort för dig som vill hålla ordning på dina bokningar. Smile
2023-Pdf
2023-Excel (om du vill anpassa själv!)

Alla årets förändringar i festivalprogrammet hittar du här!

  • SM Par Dam och SM Par Veteran byter plats varje år - i år börjar veteranerna fredag-lördag.
  • SM Par Hcp 30+ spelas sista fredag-lördag
  • Tårtkalas och jubileumssilver på tisdagen!

Hojta gärna till om jag missat något, och hoppas att vi ses i Örebro!

Logga in för att kommentera