Forum » Allmänna diskussioner » Bakblåsare

Bakblåsare

3 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Peter Törnblom
Bakblåsare

Bridgekonsortiumet brukar av oss engagerade, och det med rätta, definieras som en enda stor familj. Det ska dock mycket till för att så pass stor rörelse ska fungera.
Jag tänkte nu för en gångs skull bortse från de aktiva och istället titta på övriga familjemedlemmar.

Vi har de centralt styrande som lagstiftar, dömer och verkställer på nationell nivå och sen kommer motsvarande kader på klubbnivå som dessutom organiserar tävlingarna och ser till att de leds av skickliga TL. Fester och jubiléer anordnas av därför utsedda kommittéer och löpande information ombesörjs av en skicklig skribent. Ja, det är mycket som ska till bakom scenen för att trivsel och effektivitet ska skapas. Heder åt dessa i stort sett ideella kämpar!

Om vi nu tar oss ner till gräsrotsnivå så vill jag slå ett slag för de tre Bna dvs Brickläggare, Brickbytare och Bakblåsare.

Jag återkommer med fortsättningen för inlägget är inte klart men när jag sparade det blev det publicerat.

Stefan Andersson

Hej Peter.
Vill bara meddela dig att det var synnerligen trevligt att möta dig i IAF:n i lördags.
mvh
Stefan A

Peter Törnblom

hej
svarade dig men meningen var att det skulle publiceras kan du lägga in mitt svar?

Logga in för att kommentera