Forum » Allmänna diskussioner » Told you so!

Told you so!

66 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg

Sidor

Peter Swensson

Petter Fryklund skrev:


Ber om ursäkt. Jag tryckte på svaraknappen på Pockens inlägg och trodde felaktigt att inläggen visades i en trädstruktur som på många andra forum.

Jag ska förövrigt svara lite längre på Dans inlägg med lite referenser i kväll.
Mvh
Petter

Tycker jag inte du ska göra. Finns andra forum att diskutera den frågan på.

Sidor

Petter Fryklund

Det gör det nog, men det är inte många platser där hysteriker och sansade möts. Men ok, jag mejlar Dan istället. Om någon annan vill ha mejl, så mejla mig på hos förbundet registrerad ..

Fast man kan nog undra om inte tråden i alla fall är död.

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Tråkigt att läsa att man fått ställa in SM-lag för juniorer. Trots att det skulle spelats i samband med rikslägret fick man inte ihop de 24 spelare för de sex lag som behövdes.

Att de juniorer vi har är extremt duktiga är både en välsignelse och en förbannelse för det känns som om det överskuggar problemet med att de är så få.

Sidor

Börje Rudenstål
Bild för Börje Rudenstål

Vi har en extrem bredd av toppen för juniorerna, tror ingen slår oss där. Att bredden för nästa generation kanske inte är lika stor, jämfört med andra länder, är oroande.
Inte fakta dock, bara en uppskattning. Man tror ju lätt att om en generation är väldigt framgångsrik, så fortsätter det bara så framåt i tiden. Men historien har ju i andra sporter visat att det är fake news (OBS, detta uttryck skrev jag bara för att Max ska få upp blodtrycket).
Tror man blir lat i organisationen när det går bra.

Sidor

Niklas Andrén

Nästa generation kommer inte nu. Det handlar om fortplantning. Runt 2050 står vi åter starka. Många kommer nog heta saker som Grönkvist och Rimstedt. Men förnamnen är ännu okända.

Sidor

Logga in för att kommentera