Forum » Allmänna diskussioner » Vi tänker i alla fall ha roligt i Falkenberg 14-19 juli!

Vi tänker i alla fall ha roligt i Falkenberg 14-19 juli!

4 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Suzanne Lemborn
Bild för Suzanne Lemborn
Vi tänker i alla fall ha roligt i Falkenberg 14-19 juli!

Hej!
Det är svårt att få ihop en bridgevecka mitt i juli men absolut inte omöjligt! Hade önskat att vi orkat pinna på med mer reklam men av olika omständigheter har det inte skötts av mig som det borde…Dels pga jobbet men även dels för att jag roat mig istället Giggle . Ägnade hela förra veckan till semester på Öland så..så är det vettu…

MEN! Nu är vi laddade för den kommande bridgeveckan i Falkenberg www.falkenbergsveckan.se och vi kommer att köra med lika fina priser som vi hade ifjol (tack vare våra sponsorer Mats Nilsland och Göran Adde) oavsett deltagarantal. Lagtävlingen 14-15/7 ser väldigt tunn ut…Sex lag är vi definitivt och blir vi bara sex så blir det längre matcher (5x20brickor som dessutom visas på BBO) - vi kommer alltså att köra ändå, så ingenting blir inställt oavsett. Viktigt klargörande! Vi hoppas förstås på fler lag innan det är dags och då korrigerar vi spelupplägget. Totalt antal brickor lör-sön komer att ligga på ca 80-100. Vi är färdiga innan VM-finalen! Anmälan till Lagtävlingen

ProAm spelas på måndag 16/7 (visas också på BBO) kl.16.00. Bjud! Finns fortfarande många superduktiga OCH trevliga prospelare att bjuda på! För 600kr kan du få spela med ett Pro! Kontakta gärna Mats Nilsland direkt om du har problem med att lägga ett bud… Du kan se allt på vår hemsida www.falkenbergsveckan.se
Det går också bra att anmäla sig med ordinarie partner förstås. Anmälan till ProAm

Silvermixeden på tisdagen17/7 kl.16.00 behöver nästan ingen reklam:) Vi var 50 par ifjol och det ser ut som om vi kan bli det i år också. Taket går dock vid 80 Cool .Men vilket trevligt problem det hade varit:) Anmälan till Silvermixed

Sen på onsdag 18/7 är det en helt vanlig silverpartävling kl.16.00 Anmälan till silvertävling Par och på torsdag går guldtävlingen Walther Bildelar med start kl.10.00. Anmälan till Walthers Bildelar (guldpar)

Man kan dessutom spela vanlig bronstävling på måndag och tisdag kl.10.00 (24 brickor). Finns det intresse så kör vi även bronstävling kl.10.00 på onsdagen. Till bronstävlingarna krävs det ingen föranmälan.

Tyvärr måste vi meddela att de populära Workshopsen som Janne Malmström hade ifjol måste ställas in pga hälsoskäl. Vi hoppas han kryar på sig och kan återkomma med dessa nästa år Heart .

Vi kör denna vecka till förmån för våra talangfulla juniorer och hoppas att vi ska kunna skänka minst lika mycket tll juniorfonden som vi gjorde ifjol!

Ni är så välkomna och tveka inte att höra av er till mig, suzanne.lemborn@falkenberg.se tel.070-5687670 eller maken, Michael.lemborn@hotmail.com tel.0763-928280 om ni har frågor!
Vi ses i Falkenberg! Mvh Suz o Micke

Suzanne Lemborn
Bild för Suzanne Lemborn

Fick till alla länkar till tävlingarna utom Lagtävlingen och Falkenbergsveckan.se. Dom funkar inte som direktlänk just nu… Har bett Carina om hjälp…fattar inte vad jag gjorde för fel? Gjorde ju lika?..eller? Thinking
/Suz

Suzanne Lemborn
Bild för Suzanne Lemborn

Tusen tack Carina! Heart

Carina Wademark
Bild för Carina Wademark

Falkenbergsveckan låter hälsa att man sänder på BBO från lagtävlingen med start kl: 11.00 lördag 14 juli.

Logga in för att kommentera