Forum » Allmänna diskussioner » Vanderbilt?

Vanderbilt?

43 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg

Sidor

Ola Mattsson

Länk har funnits på startsidan sedan länge. Den ypperliga CarinaWademark lade under nyheter ut en fullödig info om Vanderbildt med samtliga svenska deltagare redan 6 mars.
Förbundet har skött sig bra. Så det så!

Sidor

Thomas Andersson
Bild för Thomas Andersson

Torbjörn Jönsson skrev:

Bäst att jag antecknar när det är final i lag-SM så jag inte missar om du tar dig dit.

Jag trodde förbundet hade nolltolerans mot förolämpningar. Nu blev jag kränkt Devil

Semifinalerna är 7-8 april. Det vet jag för att jag är intresserad…

Sidor

Peter Swensson

Thomas Andersson skrev:


Torbjörn Jönsson skrev:

Bäst att jag antecknar när det är final i lag-SM så jag inte missar om du tar dig dit.

Jag trodde förbundet hade nolltolerans mot förolämpningar. Nu blev jag kränkt Devil

Semifinalerna är 7-8 april. Det vet jag för att jag är intresserad…

Åhh sekundär kränkt, det som är extra vackert.

Frid!

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

.

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Eftersom den förträffliga Carina tidigare gjort samma bedömmning som jag och Andersson, dvs stt USA- mästerskapen är intressanta och skall bevakas, tror jag att det är så enkelt att hon är/har varit på semester.

Då får man se till att någon annan skriver på hemsidan.

Sidor

Thomas Andersson
Bild för Thomas Andersson

Peter Swensson skrev:


Thomas Andersson skrev:


Torbjörn Jönsson skrev:

Bäst att jag antecknar när det är final i lag-SM så jag inte missar om du tar dig dit.

Jag trodde förbundet hade nolltolerans mot förolämpningar. Nu blev jag kränkt Devil

Semifinalerna är 7-8 april. Det vet jag för att jag är intresserad…

Åhh sekundär kränkt, det som är extra vackert.

Frid!

Nejdå, det var en gammal hederlig primärkränkning. Det var mig Torbjörn förolämpade…

Sidor

Peter Swensson

Thomas Andersson skrev:


Peter Swensson skrev:


Thomas Andersson skrev:


Torbjörn Jönsson skrev:

Bäst att jag antecknar när det är final i lag-SM så jag inte missar om du tar dig dit.

Jag trodde förbundet hade nolltolerans mot förolämpningar. Nu blev jag kränkt Devil

Semifinalerna är 7-8 april. Det vet jag för att jag är intresserad…

Åhh sekundär kränkt, det som är extra vackert.

Frid!

Nejdå, det var en gammal hederlig primärkränkning. Det var mig Torbjörn förolämpade…

Ok, ni känner ju varandra. Lätt att missa… sekundär hade varit roligare Cool

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Thomas Andersson skrev:


Torbjörn Jönsson skrev:

Bäst att jag antecknar när det är final i lag-SM så jag inte missar om du tar dig dit.

Jag trodde förbundet hade nolltolerans mot förolämpningar. Nu blev jag kränkt Devil

Semifinalerna är 7-8 april. Det vet jag för att jag är intresserad…

Det tog ett bra tag man nu fattar jag äntligen vad han menade.

Jarlvik, som jag skrev mitt inlägg till, och Andersson spelar i olika lag i Malmös semifinal och om den förre har en chans att ta sig till final innebär det att den senare har en chans att inte göra det vilket enligt Andersson naturligtvis är omöjligt och därav kränkningen.

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Bra, kortfattad men fullt tillräcklig, rapportering från Spingold i USA av Carina Wademark!

Sidor

Erika Rodin
Bild för Erika Rodin

Förstår inte problemet. Har funnits en artikeln under nyheter som uppdaterats varje dag med hur det går för svenskarna. Heja Carina!

Sidor

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Erika Rodin skrev:


Förstår inte problemet. Har funnits en artikeln under nyheter som uppdaterats varje dag med hur det går för svenskarna. Heja Carina!


Jag misstänker att problemet är att du har blandat ihop Spingold (bra rapportering) med Vanderbilt (ingen rapportering).

Sidor

Erika Rodin
Bild för Erika Rodin

Inte lätt det här med namn alltså….

Sidor

Logga in för att kommentera