Forum » Allmänna diskussioner » Uppsala lagguld - resultatredovisning

Uppsala lagguld - resultatredovisning

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Ryszard Sliwinski
Bild för Ryszard Sliwinski
Uppsala lagguld - resultatredovisning

Länkar till resultat finns här

Carina Wademark
Bild för Carina Wademark

Tack Ryszard!

Jan Gutenwik

Fredagens silvertävling har rapporterats in som en bronstävling.

Johan Grönkvist
Bild för Johan Grönkvist

Ja standarden var så låg så de valde att göra om den till en bronstävling Cool .

Kommer en rättning!

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Lite tråkigt att det är några fel bara?
För det första så spelade min partner 3 +1 +170 på bricka 21 i näst sista matchen.
Det har blivit inscorat som att ö/v spelat 3 + 1 på brickan. Detta borde såklart ett program ha sett och reagerat på.

Då står det också att vi förlorade näst sista matchen med 12-18 i IMP. Detta var helt fel då vi vann nästa sista matchen med 1 IMP.
Vi fick nu bara 6,85 i MP när vi i själva verket vann och skulle haft 10,50 i MP
Jag hoppas att inte andra lag har blivit påverkade av sådana här fel?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Philip Berggren

Mikael Westerlund skrev:


Lite tråkigt att det är några fel bara?
För det första så spelade min partner 3 +1 +170 på bricka 21 i näst sista matchen.
Det har blivit inscorat som att ö/v spelat 3 + 1 på brickan. Detta borde såklart ett program ha sett och reagerat på.

Då står det också att vi förlorade näst sista matchen med 12-18 i IMP. Detta var helt fel då vi vann nästa sista matchen med 1 IMP.
Vi fick nu bara 6,85 i MP när vi i själva verket vann och skulle haft 10,50 i MP
Jag hoppas att inte andra lag har blivit påverkade av sådana här fel?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Ruter hittar inte alla felaktiga inmatningar.

Sen förstår jag inte varför du inte kontrollerat dina egna resultat under pågående tävling som du alltid gör annars.

Jan Gutenwik

Johan Grönkvist skrev:


Ja standarden var så låg så de valde att göra om den till en bronstävling Cool .

Kommer en rättning!

Bara en liten påminnelse till de som ska utföra rättningen. Den verkar inte ha blivit införd ännu i alla fall.

Logga in för att kommentera