Forum » Distrikts- och klubbforum » Ångermanlands BF » Gamla hemsidan upphör 31/12-18

Gamla hemsidan upphör 31/12-18

4 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Johan Pettersson
Bild för Johan Pettersson
Gamla hemsidan upphör 31/12-18

Enligt vad jag förstått så upphör gamla hemsidan sista december i år. Därefter är den bara ett arkiv.

Min fråga är om ÅBF använder sig av den (vilket jag tror). Då undrar jag om ett arbete pågår för att flytta över allt till nya hemsidan?

Jag tänker bl a på att vi gör våra anmälningar mm på gamla hemsidan.
Mvh
Johan P

Johan Pettersson
Bild för Johan Pettersson

Två månader sedan sist.. inget svar.. ?

Någon som vet?

Jerry Mähler
Bild för Jerry Mähler

Hej
Målet är att vi ska nyttja den nya hemsidan. Hur klubbarna arbetar vet jag inte men Olle har säkert startat med förbundets hemsida.
Vad jag vet så är det endast lagtävlingar som varit svårt. Men även utskick till medlemmar verkar krångla.
Jag hoppas på den nya hemsidan men det kanske behövs fler som har BIT utbildningen. Vad jag minns så har Staflund, Gullefors, Östman och jag denna utbildning resterande är nog självlärda.
Du får gärna utveckla vad du menar med ”allt” så att Olle vet.
/
Jerry

Johan Pettersson
Bild för Johan Pettersson

Hej,

Jag vet inte vad som är ”allt”. Det enda jag märker själv är att man vid anmälningar till tävlingar hamnar på gamla hemsidan, där man bl a kan se vilka som anmält sig.

”Enligt vad jag förstått så upphör gamla hemsidan sista december i år. Därefter är den bara ett arkiv.”

Tack för svar.

Logga in för att kommentera