Om Finnskoga BS

Välkommen till Värmlands nordligaste Bridgeklubb.

Varje onsdag kl 18.00 från augusti till juni spelar vi i bridgelokalen i Sysslebäck.

Vi välkomnar gamla och nya spelare och för de nya anordnas nybörjarkurser. När behov finns så ger vi även fortsättningskurser för mer vana spelare.

• Medlemskap

Medlemsavgiften är f.n. 440 kr/år

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd(sido)medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som
medlemskapet i hemmaklubben. Att vara stödmedlem i BK Bridgehuset kostar 100 kr/år och löser man på klubben eller genom en
inbetalning på Plusgiro 644038-2.

-Spelavgifter

60 kr för medlem i klubb ansluten till FSB.

Vid simultantävlingar debiterar FSB en extra avgift om 10 kr. Denna avgift står Finnskoga BK för för sina medlemmar och stödmedlemmar.

• Ordningsregler

Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.

Spelare uppmanas, för allas trivsel, att vara lågmälda när spel pågår.

Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm ej själva.

-Tävlingsformer m.m.

Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida. Där kan Du också hitta
information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.

-Ändra personliga uppgifter