Samarbetspartnerna är viktiga för festivalen

Utan samarbetspartners skulle Bridgefestivalen gå med förlust.
– De är extremt viktiga, säger Micke Melander som jobbat med att ta fram ett rabatthäfte och en ”festivalkarta”.

Årets Bridgefestival är den elfte i Örebro och många samarbetspartners har varit med hela tiden, andra har kommit och andra har lämnat.
Men en sak är säker, utan samarbetspartner skulle festivalen gå med förlust.
– Vi har ungefär 25 samarbetspartners. De är extremt viktiga annars hade Bridgefestivalen blivit en minusaffär. Självklart vill vi ha fler samarbetspartners, säger Micke Melander.
– Vi erbjuder reklam och marknadsföring med fyra insatser. Vi har två banderoller på Drottninggatan, vi har en festivalkarta och ett kuponghäfte.
Lägg därtill att samarbetsparterna också står som värd för en tävling och att de också syns i allt officiellt material.

Samarbetspartners