Om Falu BK

Vi har

• partävlingar
  • DM-par kval
  • Hög/Låg tävling där paren matchas utifrån hcp och du kan komma utan partner

Vi har kursverksamhet när behov är påkallat.

Vi bjuder på kaffe, te eller choklad varje spelkväll. Du kan köpa varma kanelbullar, godis, läsk och/eller glass.

Medlemsavgiften är 390 kr/år varav 280 kr fr o med 2020 09 01 är avgift till Svenska Bridgeförbundet (SBF), 60 kr går till Dalabridgen och 50 kr tillfaller Falu Bridgeklubb.

Spelavgifter från och med 2023 03 11

• 60 kr för medlem i klubb ansluten till SBF.

• 60 kr även vid simultantävlingar där klubben står för den extra avgiften

• 50 kr för spel på söndagar då vi spelar 18 brickor

10-spelskort

• För 540 kr som sätts in på vårt bankgiro 5832-0086 får du spela 10 gånger och kortet gäller på tisdagar
  • För 450 kr som sätts in på vårt bankgiro 5832-0086 får du spela 10 gånger på söndagar
  • De gamla korten gäller och fasas ut allt eftersom

Vi trivs…

• Kom i god tid innan tävlingen startar.
  • För allas trivsel var lågmälda då vi spelar.
  • Ropa på tävlingsledare om det blir något fel eller tveksamheter under spelet. Döm inte själva.
  • Använd gärna Stopp- och Alertkort.

Välj Mina sidor och därefter Redigera och följ instruktionerna. När du är klar tryck på Spara längst ner till vänster. OBS! Du måste vara inloggad!! Om du glömt ditt lösenord ta kontakt med någon i klubben som har administrativ behörighet.