Om BK Björken

Välkommen till bridgeklubben Björken i Umeå, Västerbotten.

Klubben har funnits sedan januari 1995 då den skapades genom en sammanslagning av Umeå BS, BK Universum och BK Alert. Vi har nu ca 200 medlemmar.

Vårt Bridgecafé är alltid öppet vid varje speltillfälle. Här serveras kaffe, te och andra drycker. Du kan också få smörgåsar och kakor. Allt till mycket humana priser.

Medlemsavgiften är f.n. 400 kr/år varav 70 kr går till BK Björken och 50 kr till Västerbottens Bridgeförbund.
230 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB). Avgifterna betalas samlat in till FSB under juni-juli varje år.

• 60 kr för medlem i klubb ansluten till FSB. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • Årskort 2800 kr. Gäller för spel alla ordinarie veckotävlingar.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.