Om Billeruds BK

Vi spelar:
Måndagar 18.00
Torsdagar 13.30

Medlemsavgiften är f.n. 390 kr/år varav 10kr går till Billeruds BK.
380 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Värmland-Dals Bridgeförbund.
Avgifterna betalas in till FSB senast 31 augusti varje år.

*Måndagar: 60 kr, torsdagar 40 kr för medlem i klubb ansluten till FSB. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
40 kr i tillägg för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till FSB.

• Vid simultantävlingar debiterar FSB en extra avgift om 10 kr. Denna avgift står Billeruds BK för.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för att tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.

• Då vi har begränsad plats kan vi ta emot högst 24 par.

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort
    Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida.
    Där kan Du också hitta information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.